Halaman

Perunding ASLI

Posted on 29.11.11 by MUHAMMAD 'IMADUDDIN

Pengenalan

Dalam persekitaran perniagaan di mana kekuatan dan kelangsungan hidup sesebuah organisasi bergantung kepada kualiti perkhidmatan. Perunding ASLI (P ASLI) niat untuk mempamerkan di kalangan orang ramai dalam menyediakan keperluan perkhidmatan Consulting Teknikal Malaysia seperti Awam & Struktur Kejuruteraan, Kejuruteraan Mekanikal & Elektrik, Mmanagement Projek, Pentadbiran Rangkaian dan Penyelenggaraan Sokongan Perundingan dan Penyelesaian Kejuruteraan Advance dan lain-lain

P ASLI yang dimiliki sepenuhnya sebagai Syarikat Bumiputra. P ASLI menawarkan pelbagai kepakaran dalam pembekalan, penghantaran, pemasangan dan pentauliahan bagi perkhidmatan kejuruteraan. Kekuatan Syarikat kakitangan yang telah terdedah kepada kejuruteraan Awam & Struktur, Mekanikal dan perkhidmatan Kejuruteraan Elektrik dan Pengurusan Projek bagi kejuruteraan reka bentuk, pelaksanaan projek penyelenggaraan, dan projek-projek pembinaan dalam pelbagai industri seperti telekomunikasi, tenaga, kejuruteraan berat , marin, pembinaan, penerbangan dan minyak & gas.

Dalam kombinasi ini, P ASLI telah menetapkan matlamat mereka untuk menjadi pembekal perkhidmatan kejuruteraan terbaik apabila ia memerlukan. Dalam usaha untuk memenuhi matlamat kami dan disebabkan oleh pertumbuhan pesat kejuruteraan, pemerolehan, pembinaan, pemasangan & pentauliahan (EPCIC) dan perkhidmatan penyelenggaraan di Malaysia dan seluruh dunia.

Hubungi Kami

Perunding ASLI
No. 5-2, Tkt. 2, Jalan Seri Putra 5/1,
Bandar Seri Putra, 43000 Kajang,
Selangor Darul Ehsan.


Tel

: +603 - 8925 7407

Fax

: +603 - 8925 0607

E-mail

: talk2us[at]pasli.com.my / perundingasli[at]gmail.com

Web Site

: www.pasli.com.my



p/s : @ = [at]