Halaman

CTIM Future Sdn Bhd

Posted on 5.9.09 by MUHAMMAD 'IMADUDDIN

Syarikat CTIM Future Sdn Bhd baru sahaja ditubuhkan pada tahun 2011. Saudara Muhammad 'Imaduddin Bin Abd Latib selaku Pengarah Urusan yang telah mengusahakan Syarikat CTIM Future Sdn Bhd ini menjadikan sebuah syarikat induk dari beberapa anak syarikat di bawahnya dan tiap-tiap anak syarikat menjalankan pelbagai jenis perniagaan masing-masing.



CTIM Future Network




CTIM Future Network adalah salah satu anak syrikat CTIM Future Sdn Bhd yang menjalankan perniagaan melalui 'Internet Business'. CTIM Future Network mempunyai sebuah Kedai Alam Maya di Stormreaders Network iaitu e-store untuk membolehkan pelanggan membeli pelbagai produk Islam seperti perfumes dari Munif Hijjaz Perfumes, kaset, CD, DVD, buku-buku agama, buku motivasi, novel yang diterbitkan oleh Telaga Biru, PTS, Pustaka Ibnu Katsir, Galeri Ilmu, Kemilau Publika dan banyak lagi.

  • Anda ingin membeli Produk Islam secara Online di Kedai CTIM Future Network
    - Sila Klik disini.
  • Anda ingin mengenali Perniagaan Produk Islam secara Online di CTIM Future Network
    - Sila Klik disini.



CTIM Collection Sdn Bhd



Siti Rubaya Binti Baharudin diamanahkan sebagai Pengurus Syarikat CTIM Collection Sdn Bhd dimana syarikat ini dibawah pengurusan syarikat utama iaitu CTIM Future Sdn Bhd dengan kata lain juga Syarikat CTIM Collection Sdn Bhd adalah anak syarikat kepada CTIM Future Sdn Bhd.

Produk daripada Mesir :-

- Kain Tudung Karu [1 3/4 Meter]
- Kain Tudung Karu [1 1/2 Meter]
- Stokin [Sandy]
- Stongan
- Habbatu As-Sauda

  • Anda ingin membeli Produk CTIM Collection melalui pengedar kami secara terus
    - Sila Klik disini.




CTIM Perfumes Sdn Bhd

CTIM Perfumes Sdn Bhd akan ditubuhkan pada masa akan datang sebagai salah satu anak syarikat CTIM Future Sdn Bhd juga. CTIM Perfumes Sdn Bhd didalam perancangan akan menjalankan penjualan perfumes di atas nama CTIM Perfumes.