Halaman

CTIM Future Network

Posted on 5.9.09 by MUHAMMAD 'IMADUDDIN



Pengenalan

CTIM Future Network adalah salah satu pengurusan dibawah Syarikat CTIM Future Sdn Bhd yang menjalankan perniagaan melalui 'Internet Business'. Muhammad 'Imaduddin Bin Abd Latib adalah Pengurus Syarikat CTIM Future Sdn Bhd diamanahkan untuk mengendalikan sebuah Kedai Alam Maya di Laman Sesawang Stormreaders Network Sdn Bhd iaitu di panggil e-store untuk membolehkan pelanggan membeli pelbagai produk Islam seperti perfumes dari Munif Hijjaz Perfumes, kaset, CD, DVD, buku-buku agama, buku motivasi, novel yang diterbitkan oleh Telaga Biru, PTS, Pustaka Ibnu Katsir, Galeri Ilmu, Kemilau Publika dan banyak lagi.



Patuh Syari'at

Perniagaan, Produk dan Pelan Pemasaran Stormreaders Network Sdn Bhd berlandaskan syari'at Islam yang di nilai oleh dua orang Panel Penasihat Syari'ah iaitu Ustaz Zaharuddin Abdul Rahman dan Ustaz Dr. Zahazan Mohamed. - Sila Klik disini.



Pembelian Produk Islam

Para sahabat yang ingin membeli produk Islam di Kedai CTIM Future Network, sebelum melakukan pembelian anda perlu daftar masuk (Log In), seterusnya anda perlu buat pengesahan di email anda dan kemudiaan barulah anda boleh melakukan pembelian.

Semua pesanan produk boleh dihantar ke mana-mana alamat yang ditentukan oleh anda. Pengiraan caj penghantaran bergantung kepada berat dan kuantiti yang dipesan. Setiap perkhidmatan penghantaran mempunyai kadar yang berbeza bergantung kepada tempoh dan jaminan keselamatan penghantaran. Buat masa sekarang, pihak pengurusan Stormreaders Network menggunakan perkhidmatan Pos Malaysia & City Link.

- Keterangan Daftar menjadi pelanggan di Kedai CTIM Future Network - Sila Klik disini

- Keterangan Pembelian - Sila Klik disini

- Keterangan Polisi Penghantaran - Sila Klik disini


CTIM Future Sdn Bhd


Pengenalan Perniagaan di Stormreaders Network Sdn Bhd

Kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk menjadi ahli / pengedar menjual produk islam di Stormreaders Network Sdn Bhd anda boleh menghantarkan maklumat diri anda kepada CTIM Future Network untuk melakukan pendaftaran. Sebelum mendaftarkan diri sebagai ahli / pengedar anda disarankan memahami secara jelas tentang perniagaan ini di laman web Stormreaders Network Sdn Bhd.

- Keterangan Daftar sebagai Ahli - Sila Klik disini

- Keterangan Kelebihan Keahlian - Sila Klik disini

- Keterangan Usahawan Stormreaders (Ahli / Pengedar / Kepimpinan) - Sila Klik disini

- Keterangan Pelan Pemasaran - Sila Klik disini



Menyertai sebagai Ahli / Pengedar melalui CTIM Future Sdn Bhd

Maklumat untuk melakukan pendaftaran :-

-Nama Penuh
-No. Kad Pengenalan
-Alamat
-Username (digunakan juga untuk nama kedai online)
-No. Akaun Bank
-Nama Bank
-Jenis Akaun
-Cawangan Pendaftaran Bank
-Nama Waris (Ibu / Isteri / Anak)
-No. Kad Pengenalan Waris

Segala maklumat anda boleh menghantarkan terus kepada email CTIM Future Sdn Bhd dan langkah selanjutnya akan diberitahu setelah anda menghantar maklumat diri anda.

E-mail CTIM Future Sdn Bhd : ctimfuture [at] yahoo.com

*p/s : [at] = @